Uczniowie klasy III mieli wyjątkową okazję uczestniczenia w lekcji edukacji informatycznej, która przeniosła ich w zupełnie inny wymiar dzięki użyciu okularów wirtualnej rzeczywistości (VR). To efekt udziału szkoły w projekcie "Laboratoria Przyszłości". Lekcję rozpoczęto krótkim wprowadzeniem, w którym nauczyciel przedstawił uczniom nowe technologiczne narzędzia - okulary VR. Wzbudziło to duże zainteresowanie i ciekawość wśród uczniów, którzy z niecierpliwością oczekiwali na rozpoczęcie lekcji. Uczniowie otrzymali okulary VR, które założyli z podziwem i ekscytacją. Każde dziecko miało okazję doświadczyć, jak technologia wirtualnej rzeczywistości może zmienić sposób, w jaki uczymy się i odbieramy informacje. Nauczyciel skupił się na prezentacji różnych aspektów nowoczesnych technologii, rozwijając zdolności przestrzenne uczniów oraz umiejętność korzystania z interaktywnych narzędzi w wirtualnym środowisku. Tematyka obejmowała zarówno edukacyjne zagadnienia, jak i zabawę, aby w pełni wykorzystać potencjał okularów VR. Uczniowie reagowali entuzjastycznie na nowe doświadczenie. Wyrazili zdumienie i zachwyt, widząc, jak technologia może przekształcić tradycyjną lekcję w interaktywną podróż edukacyjną. Wielu z nich wyraziło chęć kolejnych zajęć z użyciem okularów VR. Projekt "Laboratoria Przyszłości" dostarczył naszej szkole innowacyjnych narzędzi edukacyjnych, które wzbogacają proces nauki. Okulary VR pozwoliły uczniom na eksplorację nowych wymiarów wiedzy i otworzyły przed nimi drzwi do interaktywnego i zaangażowanego uczenia się.